en vecka

Idag är det dressyr träning Cora fick vila igår så att hon ska vara extra pigg ikväll. För några dagar sen kom mina lindor och schabrak Cora passade jätte bra i grått så nästa gång jag köper schabrak blir det grått :) Schabraket var lite sladdrig och lite förstort men vafan det kostade ju inte så mkt så det kan inte vara den bästa kvalitén då ;) Nu ska jag fixa lite saker i stallet mocka bla för hästarna stod inne inatt. sen ska jag hälpa Ella som ska hoppa Nina som är här för att lära sig att hoppa:)

Kommentarer
Postat av: N

sv: haha nä det kan ju inte det ;) okej, tack så jättemycket för tipset! dock så tror jag ändå att jag fortsätter att rida med vita handskar, det är ju så satans snyggt ;) får bara träna ännu mer på det ;)

2011-08-16 @ 18:19:40
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0