Jobba jobba jobba

Bra tre dagar kvar bara 15 timmar till på rusta :D Har inte riktig tid att sitta vid datorna men tar en super snabb uppdatering om det senaste dagarna!
Söndags kväll var jag med rebecka emil ellen ville och anton och linnea hade rooligt!! måndag vaknade vid beckis åkte hem och åkte med mamma och ella på stranden red dressyr på banan men sen kom mamma och ella från skogen och hon blev jätte rädd så jag och mamma ramlade av har ont i ryggen och mamma är blå och röd på höften för artist sprkade till henne med hoven där "/ igår jobbade jag och på kvällen var det träning och Cora var såååååååååååååååååå här fin !!!! :D
Älskar min ponny plutt<3
Nu drar jag till jobbet :(

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Skönt med bara 3 dagar kvar :) Efter den här veckan har jag 1 vecka kvar för denna sommar.

2011-08-10 @ 07:14:57
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Jag jobbar på körskola, på kontoret :)

Tack! Hehe okej. Alltså jag skriver ju bara typ "Klipp 15.45" eller "Tenta Statistik 8.15" tex, så tar ju ingen direkt tid att skriva ner saker i den :)

2011-08-11 @ 10:45:42
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0