Överkörd? nej över sprungen

Måste köpa en ny dator den här som jag bloggar från nu funkar bara ibland -.- men iaf min ponny har varit fiiin dom senste dagarna igår skulle jag flytta henne från artists hage till hennes natt hage hon viftar med svansen och den fasnar i tråden och hon får en stöt och hon springer rakt över mig känner bara hur jag rullar runt och får hennes ben över allt och i huvudet kommer inte ihåg så mkt men det började blöda vid örat och jag trodde det bödde ur örat så jag fick panik!! Men jag har ett svullet öra och ont vid höger nyckelben vänster lår och höft och huvudet och ett stort skrapsår på höften. Men det kunde gått värre jag lever ännu! Jag älskar min tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0