SA11a

Han inte blogga igår eftersom jag åkte till träningen direkt när jag kom hem, tog Artist istället för Cora hon är trött just nu så hon får några vilodagar med bara skritt och lätt travjobb. Men han var ovanligt fin mamma har verkligen gjort ett bra jobb med honom! Hon rider aldrig för tränare(typ 8 ggr om året men det räknas inte) och Artist är så svår, jag tycker inte om honom speciellt mkt men igår gick det bra och då är det ju alltid roligt! Tränade mkt på skänkelvikningar i trav och galoppfattningar & avsaktningar från galoppen, där jag alltid spänner mig för att det ibland gör ont att sakta av med honom och ibland så känns det som att han ska ramla omkull så det är typ min "försvarsställning" men nu gör han det mkt bättre så nu måste jag sluta spänna mig och sitta emot så mkt så kommer det nog gå bättre!!
Idag åt jag frukost i Visby sen hämtade Carro mig vid en parkering och skjutsade mig till skolan, har haft matte och tyska ska byta till Italienska;) sen fysträning vi stretchade mest och pratade om olika saker, men fan va stel jag är!! Nu ska jag ut och hjälpa ella när hon rider sen rida Coris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0