Misslyckat med bilder men fiiiin ponny

Idag blev det dressyr på banan, i början ville hon inte och gick och spände sig i både skritt och trav men efter lite jobb i traven blev hon mer avslappnad. Hon var lite seg i benen så försökte få henne att "trampa" på mer blev lite bättre men inte så bra som jag ville. Sen blev hon bara stressad när jag försökte få henne att ta större steg så la inte någon större energi på det.
I galoppen var hon superfin som i måndags, rund och fin, avslappnad och i lagom uppförsbacke. tränade lite på mellangalopp och lite förvändgalopp som sitter ganska bra nu, sen skrittade jag en stund försökte få henne mer rund och låg i den ökade skritten. Sen gjorde jag skänkelvikningar på diagonalen som det är i LA:3(om jag inte minns fel) som jag ska vara med i snart(LA debut). Sen travade jag av länge och hon jobbade jätte bra med ryggen och slappnade av hela tiden.
Duktig ponny, just nu känns Cora jätte fin hoppas hon fortsätter att vara det ända till efter DM:et :D
Ella tog kort på mig men tyvärr blev det inga bra kort och sen tog batterierna slut jätte fort, kanske kommer upp något imorgon om jag har tid att ladda över bilderna då.

Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Okej!



Planer för dagen?

2011-07-28 @ 10:06:20
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0