Underbar

Borstade Coris länge idag och knoppade för att hon skulle få det lite mysigt och hon behöver träna på att stå still. Började med att rida ut men det var nån skogsmaskin i skogen så hon var jätte spänd, vände hem och red dressyr på banan istället. Jobbade i låg och rund form i traven, hon var lite seg i benen men efter att jag travat en stund försökte jag att få henne att bli lite mer energisk och det gick ovanligt bra tränade övergångar och halter. I Galoppen var hon jätte fin, gjorde tempoväxlingar och lite förvänd galopp sen travade jag av. Hon var iaf jätte fin lyssnade jätte bra på mina hjälper och tyckte det var roligt! Kanske kan bli något riktigt bra det här?

Kommentarer
Postat av: Denise & Emma

sv; tack dsm! :D

2011-07-25 @ 21:35:59
URL: http://pinkponypower.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv tack :D idag är det ridnig som gäller :) sj då ?



snygg häst btw :)

2011-07-26 @ 10:54:19
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0