Fast Lane Lover

Försov mig imorse och stressade till bussen, missade den iaf inte! Kom till skolan hade engelska lektion vi var fem stycken eftersom resten av klassen är i sthlm och spelar fotboll, hoppas det går bra för dem!! Sen hade vi ingen psykologi så vi frågade svenska läraren om vi kunde strunta i hennes lektion och det gick bra så vi fick några uppgifter på ett papper vi skulle göra och på idrotten skulle vi bara vara 3 st så idrottsläraren och det gick också bra eftersom vi idrottar så mkt ändå haha. Så fick sällskap av Oskar till bussen och åkte hem sen hämtade pappa mig i Lye. Så känns lite onödigt att jag ens åkte till skolan, men kom iaf hem och red Prinsessan som var seg seg seg och omotiverad. Men imorgon blir det långtur med mamma och Ella och på söndag Jan-Ove träning. Så hoppas hon kan bli lite gladare snart! <3 Så har min dag sett ut väldigt tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0