Dagen

Usch idag har det varit världens jobbigaste men rolig dag i skolan, först Historia med Elna och Markus vi sov typ igenom 1 timme och 20minuter lektion men vi fick lite gjort på vårat arbete iaf vi ligger ändå så långt föra alla så det gör inget ;) Sen matte, repeterade massa saker eftersom vi har prov på onsdag. Sen lunch och efter det idrott med beep testet, min absoluta favorit! På svenskan fick jag inte ett skit gjort för hade jätte ont i huvudet och på Tyskan höll vi på med verb. När jag kom hem regnade det och var kallt, tömkörde Coris hon gick jätte bra men så kom en räv och hon blev jätte rädd så hon kastar sig iväg med mig eftersig, tillslut så måste jag släppa så springer hon ut på vägen jag springer som en idiot in i stallet och hämtar en havre hink och då vänder hon sig mot mig och jag springer fram och tar henne. Jag är typ fortfarande skakis, kunde gått så illa. Stod och kramade min fina prinsessa tills mitt hjärta slog normalt igen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0