Fin ponny, dåligt resultat

Cora var jätte fin igår, i LB gjorde hon allt jag bad henne om ibland kändes hon lite seg men det var nog inget man såg när man tittade. När jag hade ridit så var jag jätte nöjd och trodde att jag skulle få ungefär 68% så kommer mamma med resultatet så står det 60,00% jag blev så jävla arg. Det där var inget jävla 60% program det var fan närmare 70% och alla som hade sett mig hade också trott på typ runt 70?. För att jag var så miss nöjd med % så gick jag och frågade en av Tränings domarna(dom är inte färdig utbildade domare än) och av henne hade jag fått 70% och hon tyckte att nästan allt var perfekt!
Så jag tänkte först avanmäla mig från LA:1 men var med för Coras skulle där, fick vi 58,68% och det var ungefär vad vi skulle ha. Trodde jag skulle få iaf 7 på S.vikningarna och mellan traven men fick typ 5 och 6, jag fattar inte vad hon ville se? när det kändes bra fick jag jätte dåliga poäng. Nästa gång hon dömmer kommer jag inte anmäla mig. Blir bara ledsen när jag borde blivit placerad och inte blir det när andra domare kommer fram och säger att hade komimit etta om dom dömmde. Nu låter jag jävligt självisk att bara jag borde vinna självklart är det inte så men igår trodde jag faktiskt att jag skulle göra det. och det tror jag aldrig, jag är alltid hård mot mig själv och vill att allt ska vara perfekt annars är jag inte nöjd! Och så är allt perfekt och så får jag lixom 60% ?
Nu ska jag shoppa häst saker för jag är så arg/ledsen/irriterad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0