Första vinsten i LA

Då har man vunnite en LA med Coris också, Det var nytt underlag i Rävhagens ridhus och kan ju säga att det är det sämsta underlaget jag har tävlat på. det kändes som att cora inte orkade lyfta benen. Det var tungt och segt lerigt och blött, om jag visste att det var så dåligt skulle jag inte varit med. Men iaf Ponnyn var allt annat än duktig på framridningen och jag var arg när jag gick in på banan men försökte se det positiva och det var att hennes form var fin:) Men när jag kände hur tungt underlaget var så visste jag att det bara går att hjälpas åt så jag försökte att få henne att samarbeta och det gick bättre och bättre ju längre in i programet vi kom. Är nöjd om man tänker på hur dåligt det kändes på framridningen och skit underlaget. Och sen vann vi med 4% eller nått tror jag :) Så nu är jag på bra humör :D
Fick ihop 64,74%
Nu är det bara en tävling kvar och den är i Nybro den 20 November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0