Travhästar

Eftersom Micke var tvungen att åka till Sthlm och sko slipper jag rida någon av hans hästar :) Lite smått glad för är rädd för hans travhästar dom är starka och springer antagligen snabbt och det gör det inte bättre när han visar hur starka dom är, men nån gång ska jag rida eller köra nån haha!
Har inte bestämt mig ännu om Cora ska vila eller inte men får se hur jag känner när jag mockat och fixat i stallet, men ikväll ska jag iaf vara hundvakt åt Beppe eftersom Gisela är och lämnar Gilda i nynäs så sitter väl där inne och tittar på tv med en mysig pudel i knät ikväll :)
Sitter och tittar på lite hästar till pappa eftersom han håller på att ta tränar licens tycker jag att han borde ha en häst. Men tyvärr blir det nog ingen förens om 2 år för vi har en vi antagligen ska betäcka i vår men då tar det så himla långtid innan man kan göra nått med den"/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0